Page 1 of 2

HOST GAME - kinggrl - Round 7

Posted: 13 May 2003, 06:10
by kinggrl
Ok, here it is. I kinda wanted this to be the only audio game going, but, er... the person hosting my clips (nunis) decided that she would copy me and make her own. (nunis) I'm not naming any names (nunis), but just remember... (nunis) this is my game. :lol:

Here's 10 clips from movie scores. Just name the movie. 2 points each. In most cases I took the clip from the movie's main theme. Others I didn't, but in either case they should be recognizable.

If you have problem with mp3 links let me know... I can either email you the mp3s or zip them up and email them to you as well. Here we go!

1. Beetlejuice - Listen Here Image



2. Jurassic Park - Listen Here Image


3. The Omen - Listen Here Image


4. Planet of the Apes ('68 ) - Listen Here Image


5. Back to School - Listen Here Image


6. Unbreakable - Listen Here Image


7. The Green Mile - Listen Here Image



8. Pee Wee's Big Adventure - Listen Here Image



9. Psycho - Listen Here Image



10. Superman - Listen Here Image


The only one that wasn't answered correctly was #7 - The Green Mile. The clip is from when we first meet Mr. Jingles. :D

Posted: 13 May 2003, 06:27
by Gren
Wow! I'll just change the name of my game for you, this is the hardest game ever!

Re: HOST GAME - kinggrl - Round 7

Posted: 13 May 2003, 06:28
by Nunis
kinggrl wrote:Ok, here it is. I kinda wanted this to be the first audio game, but, er... the person hosting my clips (nunis) decided that she would copy me and make her own. (nunis) I'm not naming any names (nunis), but just remember... (nunis) this is my game. :lol:
Hey, hey! I am hosting your files, aren't I? ;) I could always... fuck that up, you know. No, seriously, I wanted to wait, but since I am moving in 2 weeks I wanted to get my game started so it can be over before I leave. Besides (and this may count as a hint for some), as far as I know, none of the clips in your game are the same as any of the ones in mine.

AND - you will get your revenge cause I only know... *drumroll* ONE of these.

I suck.

Re: HOST GAME - kinggrl - Round 7

Posted: 13 May 2003, 06:32
by kinggrl
Nunis wrote:
kinggrl wrote:Ok, here it is. I kinda wanted this to be the first audio game, but, er... the person hosting my clips (nunis) decided that she would copy me and make her own. (nunis) I'm not naming any names (nunis), but just remember... (nunis) this is my game. :lol:
Hey, hey! I am hosting your files, aren't I? ;) I could always... fuck that up, you know. No, seriously, I wanted to wait, but since I am moving in 2 weeks I wanted to get my game started so it can be over before I leave. Besides (and this may count as a hint for some), as far as I know, none of the clips in your game are the same as any of the ones in mine.

AND - you will get your revenge cause I only know... *drumroll* ONE of these.

I suck.
Hey, you know I love ya. :wink:

Wow... I didn't really think these were that difficult. :o

Re: HOST GAME - kinggrl - Round 7

Posted: 13 May 2003, 06:34
by Nunis
kinggrl wrote:Wow... I didn't really think these were that difficult. :o
They're probably not. Again...

I suck.

Posted: 13 May 2003, 06:35
by kinggrl
I've changed the rules to three guesses per movie.

Posted: 13 May 2003, 06:54
by snotball
Hey, TV series aren't allowed here. #4 sounds like it's from Time Tunnel. :lol:

Posted: 13 May 2003, 07:09
by kinggrl
snotball wrote:Hey, TV series aren't allowed here. #4 sounds like it's from Time Tunnel. :lol:
:D No TV series. Promise.

Posted: 13 May 2003, 07:10
by marla
oh, the old, this sounds soooooooo familiar game again :bash: :D

Posted: 13 May 2003, 07:51
by luke_os
marla wrote:oh, the old, this sounds soooooooo familiar game again :bash: :D
I agree. Its so annoying. I know that when the answers are posted I'm gonna go "Oh yeah" but I cant actually name any.

Posted: 13 May 2003, 07:55
by plaxii
and i feel like if each clip was just a few more second i would be able to get them

Posted: 13 May 2003, 09:16
by kinggrl
Gren wrote:Wow! I'll just change the name of my game for you, this is the hardest game ever!
:lol: :lol: :lol:

Posted: 13 May 2003, 13:49
by Antoine Doinel
Jesus! And I thought Nunis' game was hard!!! :o :roll: :-? :cry:
At least she gives us 30 seconds to breathe a little!!! :x

Well I think I've got 3, so far... more or less... :-? :wink:

Posted: 13 May 2003, 16:36
by lttletimmy
grrr, these are tough! I've got 3 so far :-?

Posted: 13 May 2003, 16:39
by alan smithee
Antoine Doinel wrote:Jesus! And I thought Nunis' game was hard!!! :o :roll: :-? :cry:
At least she gives us 30 seconds to breathe a little!!! :x

Well I think I've got 3, so far... more or less... :-? :wink:
lttletimmy wrote:grrr, these are tough! I've got 3 so far :-?
I wonder if we have the same 3? :-?

Posted: 13 May 2003, 16:54
by Antoine Doinel
Probably.
I've got #1, #9 and #10, possibly #2.
Concerning the other ones... ahem! :-?

Posted: 13 May 2003, 16:57
by lttletimmy
2, 9 and 10 for me with a bunch of i-know-that-sounds-familiar's

Posted: 14 May 2003, 04:38
by gentle
Wow! how hard is this :cry:

Just #3 and #10 for me so far.

Posted: 14 May 2003, 05:10
by Nunis
This is officially the hardest game ever. I only know #10, and I only got it right after using my first two guesses completely randomly. I am such a dork. I hope no one finds out what I guessed. Let me add though I got it right in the end. Phew.

Posted: 14 May 2003, 06:01
by kinggrl
Nunis wrote:This is officially the hardest game ever. I only know #10, and I only got it right after using my first two guesses completely randomly. I am such a dork. I hope no one finds out what I guessed. Let me add though I got it right in the end. Phew.
Actually, you would be surprised about how many people guessed the same thing as you.

I'm really sorry guys... I didn't think it would be this hard. :o

Posted: 14 May 2003, 07:19
by snotball
kinggrl wrote:
Nunis wrote:This is officially the hardest game ever. I only know #10, and I only got it right after using my first two guesses completely randomly. I am such a dork. I hope no one finds out what I guessed. Let me add though I got it right in the end. Phew.
Actually, you would be surprised about how many people guessed the same thing as you.

I'm really sorry guys... I didn't think it would be this hard. :o
Well, the hard part is remembering where those clips came from. Apart from #4 that really sound like it's from the Time Tunnel, I recognise them all but can't put my finger from what movies.

Posted: 14 May 2003, 07:24
by Ze
I got...2 :D

Posted: 14 May 2003, 07:27
by plaxii
im glad it is not just me that getrs so annoyed when they 'know' an answer but just can not place the damn thing !!!

Posted: 14 May 2003, 13:08
by Antoine Doinel
The ensemble of the game is hard, but #9 is really easy. Ain't it?

Posted: 14 May 2003, 13:18
by kinggrl
Antoine, I haven't gotten any guesses from you. Just in case you might have sent them.